Wonen

Huurwoningen Woonbedrijf

Voor reparatieverzoeken en vragen met betrekking tot het onderhoud van de huurwoningen van het gemeentelijk Woonbedrijf en gemeentelijke gebouwen belt u met het team Woonbedrijf. Evenals voor vragen over woonruimteverdeling.

Reparatieverzoeken, storingen en spreekuur

Reparatieverzoeken voor woningen van het gemeentelijk Woonbedrijf kunnen per e-mail woonbedrijf@westvoorne.nl worden gemeld, via het digitale formulier of tijdens openingstijden via het telefoonnummer: (0181) 40 80 52. Indien u belt tijdens het telefonisch spreekuur (maandag t/m vrijdag van 8.00-9.30 uur) kunt u direct met de opzichter spreken.

Voor spoedeisende reparatieverzoeken zoals storingen glasbreuk, verstoppingen en lekkage in en rond de huurwoningen kunt u ook buiten kantoortijden terecht op tel. (0181) 40 80 52.

Onderhoud  en storingen Cv-ketels huurwoningen 

Heeft u vragen of klachten over de Cv-ketel van uw huurwoning? Dan meldt u dat vanaf 1 juli niet meer bij het Woonbedrijf, maar direct bij de Energiewacht:

  • U kunt storingen 24 uur per dag, 7 dagen per week doorgeven aan de Energiewacht via het gratis telefoonnummer 0800 0388 (optie 1)
  • Het tweejaarlijks serviceonderhoud aan de Cv-ketel wordt in 2016 weer uitgevoerd door de Energiewacht; hiervoor ontvangt u vanzelf melding van de Energiewacht.

Verder lezen

Bankrekening Woonbedrijf

NL91 BNGH 0285 167 367 ten name van Gemeente Westvoorne Woonbedrijf


Woningaanbod van Woonbedrijf Westvoorne op WoonnetRijnmond

U vindt het actuele woningaanbod van het woonbedrijf op de website van WoonnetRijnmond. Zodra er nieuwe woningen beschikbaar zijn, staan ze op werkdagen vanaf 20.00 uur online. Ook voor het huren van garages en parkeerplaatsen (mits beschikbaar) kunt u op de website van WoonnetRijnmond terecht.
 
Via het menu leest u hoe u zich inschrijft als woningzoekende en hoe u reageert op de woningen van uw keuze. Ook vindt u informatie over het bezichtigen en accepteren van de woning en welke gegevens wij daarbij van u vragen.
 
Wilt u meer weten over WoonnetRijnmond kijk dan op www.woonnetrijnmond.nl/hoe-werkt-het
 

Woonruimteverdeling

Voor vragen over de woonruimteverdeling of urgentie kunt u contact opnemen met de balie woonruimtezaken. Deze is geopend van dinsdag t/m donderdag van 8.30-12.00 uur en woensdagmiddag 13.30-18.30 uur, tel. (0181) 40 80 92.

De 2007-regeling, waarbij woningzoekenden van voor  2007 vrij waren van actualiseren, komt te vervallen. Dit betekent dat u per 1 januari 2015 niet meer bent ingeschreven, als u de afgelopen 3 jaar niet heeft geactualiseerd.

Huuropzegging

U kunt uw huur opzeggen door het invullen van het formulier "Opzeggen huurovereenkomst". Let op: de opzegging dient tenminste 1 maand vóór de opzegdatum bij het team Woonbedrijf te zijn ingeleverd.


Urgentie

Als u in aanmerking denkt te komen voor een urgentieverklaring, kunt u contact opnemen met de balie woonruimtezaken, geopend van dinsdag t/m donderdag van 8.30-12.00 uur en woensdagmiddag 13.30-18.30 uur, tel. (0181) 40 80 92.


Landelijk aanbod huurwoningen

Op Huurwoningen.nl uitgebreide aanbod van Nederland op het gebied van huurwoningen, ook sociale huurwoningen.

Aanbod huurwoningen.nl

U bevindt zich op: Home > Wonen