Reparatie en onderhoud

Reparatieverzoeken

Heeft u een reparatieverzoek? Neem contact met ons op via het telefoonnummer: (0181) 40 80 52. Als u direct met onze opzichters wilt spreken dan kunt hen tijdens het spreekuur van maandag t/m vrijdag (tussen 08:00 en 09:30 uur) telefonisch bereiken. Ook is het mogelijk om een reparatieverzoek per mail of via het formulier op de website in te dienen. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar woonbedrijf@westvoorne.nl of u kunt hier digitaal het formulier invullen. 

Voor spoedeisende reparatieverzoeken, zoals een glasbreuk, verstoppingen en lekkage, kunt buiten kantoortijden terecht op (0181) 40 80 52.

Cv-ketels

Heeft u vragen of klachten over de Cv-installatie van uw huurwoning? Dan kunt u dit melden bij de Energiewacht. U kunt storingen 24 uur per dag, 7 dagen per week doorgeven aan Energiewacht via telefoonnummer 088-5553000.

Klussen in huis

Het Woonbedrijf wil dat de huurders zich thuis voelen in hun woning. Wij snappen daarom dat u gaat klussen in de woning. Veel klussen kunt u gewoon uitvoeren. Wel heeft het Woonbedrijf een aantal voorwaarden gesteld aan het klussen in de woning. Ook is het mogelijk dat u voor bepaalde klussen aan het einde van de huurperiode een bedrag ontvangt. Meer informatie hierover leest u in de brochure Klussen in huis. 

U bevindt zich op: Home > Ik huur > Reparatie en onderhoud